Październikowy numer Biuletynu Monitora zawiera:
- krótkie podsumowanie naszej dotychczasowej korespondencji z władzami oświatowymi;
- słowniczek najważniejszych pojęć, dotyczących programów i projektów unijnych, ułożony w kolejności nie alfabetycznej, ale takiej, jaka wydała się nam (względnie) logiczna, tak, aby można się było na jego podstawie zorientować we wzajemnych powiązaniach różnych pojęć;
- omówienie niby zakończonego, ale nie zakończonego projektu „Badania dotyczące podnoszenia jakości narzędzi systemu egzaminów zewnętrznych”, czyli projektu dotyczącego tak zwanego e-oceniania;
- oraz kilka uwag o tym, jak wygląda działalność CKE, kiedy spojrzeć na nią z dołu – z perspektywy nauczycielki, zajmującej się organizacją egzaminów w szkole.
- krótkie podsumowanie naszej dotychczasowej korespondencji z władzami oświatowymi;
- słowniczek najważniejszych pojęć, dotyczących programów i projektów unijnych, ułożony w kolejności nie alfabetycznej, ale takiej, jaka wydała się nam (względnie) logiczna, tak, aby można się było na jego podstawie zorientować we wzajemnych powiązaniach różnych pojęć;
- omówienie niby zakończonego, ale nie zakończonego projektu „Badania dotyczące podnoszenia jakości narzędzi systemu egzaminów zewnętrznych”, czyli projektu dotyczącego tak zwanego e-oceniania;
- oraz kilka uwag o tym, jak wygląda działalność CKE, kiedy spojrzeć na nią z dołu – z perspektywy nauczycielki, zajmującej się organizacją egzaminów w szkole.
Redakcja, 12 listopada 2012