7-8 października 2009 r., z udziałem minister Katarzyny Hall, rozpoczęła się w Warszawie konferencja inaugurująca nauczycielską Akademię Internetową. W kursach organizowanych w ramach Akademii ma wziąć udział 1500 nauczycieli z całej Polski. Celem szkolenia jest wsparcie szkół we wprowadzaniu nowej podstawy programowej.
Obowiązująca od 1 września nowa podstawa programowa stawia przed szkołami ambitne zadania uczenia myślenia naukowego, umiejętności samodzielnej nauki, pracy zespołowej, wykorzystywania nowej wiedzy w praktyce. W szkołach gimnazjalnych MEN oczekuje pracy metodą zespołowego projektu uczniowskiego.
Zrealizowanie nowej podstawy programowej wymaga zmian w metodach nauczania i oceniania uczniów, a także w pracy zespołu nauczycieli. Formuła kursów NAI, polegająca na wykorzystaniu e-learningu oraz coachingu przez internet, przygotowuje też nauczycieli do wykorzystywania nowoczesnych technik informacyjnych w pracy z uczniami.
Program prowadzą Centrum Edukacji Obywatelskiej i Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności.
NAI oferuje 7 rocznych kursów internetowych dla nauczycieli wszystkich przedmiotów, ze wszystkich typów i poziomów szkół.
wiadomości ngo., 5.10.009, MEN, 7.10.2009
Obowiązująca od 1 września nowa podstawa programowa stawia przed szkołami ambitne zadania uczenia myślenia naukowego, umiejętności samodzielnej nauki, pracy zespołowej, wykorzystywania nowej wiedzy w praktyce. W szkołach gimnazjalnych MEN oczekuje pracy metodą zespołowego projektu uczniowskiego.
Zrealizowanie nowej podstawy programowej wymaga zmian w metodach nauczania i oceniania uczniów, a także w pracy zespołu nauczycieli. Formuła kursów NAI, polegająca na wykorzystaniu e-learningu oraz coachingu przez internet, przygotowuje też nauczycieli do wykorzystywania nowoczesnych technik informacyjnych w pracy z uczniami.
Program prowadzą Centrum Edukacji Obywatelskiej i Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności.
NAI oferuje 7 rocznych kursów internetowych dla nauczycieli wszystkich przedmiotów, ze wszystkich typów i poziomów szkół.
wiadomości ngo., 5.10.009, MEN, 7.10.2009
A.B./A.D., 7 października 2009